Monday, January 18, 2010

Combat Arms

Combat Arms е доста интересен онлайн ФПС (шутър). Играте е корейска, то повечето добри игри последно време са корейски, но няма значение. За Европа и Америка издателят е Nexon.

Геймплей
Започвате играта в предварителна стая-чат, където можете да се присъедините към някоя игра или да създадете своя. Първия път в който влизате ще можете да си изберете герой, макар че изборът не е много голям, а и в мелето на боя по-късно няма да обръщате внимание на такива подробности. Поне аз не правех разлика, гледах само дали един човек е от моя отбор или от противника.
Ако вие сте домакин на играта ще можете да настроите някои подробности като карта, трудност, тип на играта и т.н.
Имате няколко различни мод-а игра - от групови, до лов на шпиони и карантина. Всеки мод е много интересен сам по себе си, но аз все още не съм пробвала повечето. Ето ги по имена и описание, защото поне за мен в началото бяха объркващи.


Модове
Fireteam - отборна мисия, играете срещу НПЦ.
Elimination - два отбора един срещу друг. Май това е най-доброто място за начинаещи като мен.
Elimination Pro - същото като предното, но имате само един живот.
Search and Destroy - като предното, но имате един нападащ отбор, който се опитва да взриви базата на другия отбор, който пък трябва да се защитава. Или поне така разбрах, още не съм го пробвала.
Spy Hunt - лов на шпиони. Доста забавно звучи по описание, но още не съм се престрашила да опитам. Играта е разделена на две части. В първата всички играчи заедно търсят специални куфарчета и който си намери куфарче става шпионин. Всички не-шпиони започват да гонят шпионина, а той трябва да събере всички куфарчета, ако трябва и от други шпиони. До колкото разбирам шпионина е по бърз и има специална екипировка. Втори етап се достига, когато един шпионин събере всички куфарчета и стане Супер Шпионин или нещо такова.
Карантина е другия забавен мод. Всички започват наравно, след което 2-3 играча са избрани за "инфектирани". Тяхната цел е да инфектират всички останали, а на останалите - поне да оцелеят.
Около коледа има и специален мод - бой със снежни топки.


Екипировката ви може да се подобрява, както и да копувате нова с точките, които получавате от битките. Битките ви носят опит и точки (ГП), с които можете да пазарувате. В началото ви пускат с доста слабо оръжие, но и тези в магазина достъпни за хора с начален ранк също не са много добри. Ще трябва да се целите в главите или да стреляте няколко пъти.

Цялостно впечатление от играта

Действието в Combat Arms се развива доста бързо, определено нямате време да мислите много. Аз съм начинаещ, почти без опит във ФПС игрите и въпреки това горе долу се оправям като за начало. Всъщност шутърите не са ми любимият стил игра, но специално този доста ме впечатли.Предполагам, че хора с опит в този стил игри много бързо ще навлязат в нещата. Направи ми впечатление, че и доста от другите хора, играещи на сървърите са начинаещи като мен, че и по-зле ако изобщо е възможно.

Как да играя?
Ако искате да пробвате играта, европейският сървър е http://combatarms.nexoneu.com/.

2 comments:

  1. Играта наистина е хубава,вече я цъкам близо от година :>...Верно,много работи се промениха с времето,включително бяха вкарани много нови простотии,които за мен поне са си безсмислени и тъпи...Но все пак играта става за разцъкване,като оставим настрана минусите й...Дано ти хареса и успех занапред :>

    ReplyDelete
  2. Бе аз едвам изкарвах тройки по български език и по литература, ама поне не се изтипосвам по сайтове, "статии" да пиша ... Кефи ме например пояснението за термина "ФПС" - шутър :) "НПЦ" няма нужда от пояснения, а "кОпувам" пък си е съвсем ясно - идва от английската дума cop [kop]; полицайствам, да речем ;р

    ReplyDelete