Saturday, February 6, 2010

Флаш игри

Няколко дни не съм си обновявала блога, но за това е виновна новата ми мания, а именно правенето на флаш игри. До преди две седмици си нямах понятие какво е това флаш, как се ползва и с какво се яде. Не помня по какъв повод разгледах един портал за онлайн игри и си казах, хей това е лесно, и аз мога. Е само така си казах, всъщност една флаш игра е много повече от това което се вижда на пръв поглед.

Една флаш игра се състои от идея, реализация, картинки и музика. Аз съм доста добра на реализацията, но нито добри идеи имам, нито мога да рисувам, а още по малко да композирам музика. Предполагам не е добра идея човек да работи сам, но на мен ми е трудно да комуникирам с други хора, а още по-малко знам къде да си намеря каквото ми трябва. Аз съм асоциален човек, как да комуникирам? Е няма значение, няма да ви занимавам с проблемите ми. Та стигнахме до играта. След няколко дневно разучаване на флаш пуснах една флаш игра, от чиято графика и реализация толкова ме е срам, че няма да ви я покажа. Смешно, нали? Е на следващия ден, много набързо сътворих ето тази игричка за да се отсрамя:




Целта е да се пукат балоните, със съответната им буква. Сложността се качва, макар и бавно. Та скучновата игричка, ставаща само за деца, при това малки.

1 comment:

  1. играта е добра и ме кара да се сетя за една подобна която играх на Famiclon-а си като малък :D

    ReplyDelete