Sunday, May 16, 2010

Lineage2 на официалните руски сървъри

До скоро си мислех, че няма къде вече да се играе Линейдж като хората. Официалните европейски сървъри са доста празни, а и тръпката там като че ли я няма. Разните частни сървърчета си гонят печалбата и много сериозно развалят играта.
Гиран, пренаселен с търговци
Дори и не подозирах, че има руски, легални сървъри. Е да, ама се оказа, че има, при това са безплатни или поне обикновения акаунт е безплатен. Руснаците по принцип са едни от най-добрите играчи, с които някога съм играла и съществуването на тези сървъри се оказа страхотен подарък за мен. Още повече, че два от сървърите са съвсем прясно пуснати преди месец-два и играта в тях е много динамична. Не бях и мечтала за подобно нещо.

Та, направих си акаунт, направих си герой и се наложи да си припомня малко руския език от училище. Целия интерфейс и всичко в играта е преведено на руски. Всички говорят на езика и пишат на кирилица. Даже видях хора говорещи на английски, но пишещи на кирилица! Подобно нещо съвсем не бях очаквала.

Райд бос

Lineage 2 Gracia или нещо такова се оказа доста променена от Л2, Хроника 5, която бях играла последно. В Хроника 5 тъкмо бяха почнали да развалят атаката на магиосниците, но в Грацията нещата са трагични. Нещата са стигнали до там, че в ръководствата за босовете хората пишат изрично да не се зима магиосник, защото това е само излишен човек. На ПВП магиосниците още са силни, но маната им свършва адски бързо и няма как да я възстановят освен с речарджър. Неприятно, особено като се има предвид, че аз играя само с магиосници или по-точно спс и елементал съмонер.

Райд партитата са нещо постоянно, но на сървър с руснаци няма райд, който да живее много. Обикновенно тези партита стават случайно с викане на площада и за моя голяма изненада се оказаха много успешни. По същия начин човек си намира групи за посещаване на другото измерение и тормоз на босовете му.

2 comments: